سفارت روسیه در کابل حمله انتحاری بر مرکز خبرگزاری تبیان را محکوم کرد

سفارت روسیه در کابل در واکنش به حمله انتحاری بر مرکز خبرگزاری تبیان خواستار مبارزه قاطعانه و سازش‌ناپذیر با تروریسم شد.

سفارت روسیه در کابل با صدور بیانیه‌ای حمله انتحاری بر مرکز خبرنگاری تبیان را نکوهش کرده و ابراز همدردی خود را با خانواده‌های قربانیان و زخمیان این انفجار ابراز نموده و بر ضرورت مبارزه‌ قاطع و سازش‌ناپذیر با عاملان چنین اقدامات هراس‌افکنانه تأکید کرده است.

در بیانیه‌ی سفارت روسیه در کابل آمده است: "ما در پی یورش تروریستی بر دفتر خبرگزاری صدای افغان (آوا) و مرکز تبیان در بلخ در قلب خود احساس درد می‌کنیم. سفارت روسیه به خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست داده‌اند تسلیت می‌گوید و برای زخمیان آرزوی بهبودی عاجل دارد".

سفارت روسیه در کابل در بیانیه‌ ای خود تروریسم را در همه اشکال آن نکوهش کرده و بر ضرورت مبارزه‌ی قاطعانه و سازش‌ناپذیر در برابر عاملان چنین اقدامات تروریستی که این‌بار بر ضد روزنامه‌نگاران صورت گرفته تأکيد کرده است.

بیانیه می‌افزاید: "در دنیای امروز، تروریسم مرزهای ملی را به رسمیت نمی‌شناسد. روسیه قاطعانه با تروریسم مقابله می‌کند و از همه کشورهای جهان می‌خواهد که فعالانه در این مبارزه مشارکت کنند".

در پی انفجار روز شنبه (۲۰ حوت) در دفتر نمایندگی مرکز تبیان و خبرگزاری آوا در مزارشریف که منجر به شهادت دو خبرنگار و زخم برداشتن ۳۷ نفر گردید؛ گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجار را برعهده گرفت.

برچسب ها: تبیان ، روسیه ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار