مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از پیش‌بینی برپایی ۱۵ ایستگاه امنیت و سلامت در جاده‌های استان اصفهان خبر داد.

علیرضا ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان هم مقصد گردشگران و هم شهری در مسیر مسافران چهار گوشه کشور است گفت: با توجه به پهناور بودن استان اصفهان یک‌سو و تردد زیاد گردشگران قرار است ۱۵ ایستگاه امنیت و سلامت جاده‌ای در محور‌های حساس ارتباطی استان دایر شود.


او با بیان اینکه تجارب نشان می‌دهد بسیاری از تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها به دلیل خستگی مفرط رانندگان رخ می‌دهد افزود: ایستگاه‌های امنیت و سلامت جاده‌ای در محور‌های حساس جاده‌ای استان دایر می‌شود تا گردشگرانی که با خودرو شخصی سفر می‌کنند در این ایستگاه‌ها توقف کنند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا در این ایستگاه‌ها با استقرار اورژانس، امداد جاده‌ای، حمل‌ونقل پایانه‌ها، هنرمندان صنایع‌دستی، اداره بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مواردی از این دست، محیط سالم و شادابی را برای گردشگران به‌منظور استراحتی کوتاه در محور‌های جاده‌ای فراهم سازیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.