معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: ۵۸۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در ایجاد فرصت‌های شغلی ویژه مددجویان این نهاد در سال جاری پرداخت شده است.

مسلم ملیت معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر طرح‌های اشتغال‌زایی را یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد دانست و اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی و فنی، حرفه‌ای پرداخت تسهیلات کم‌بهره بانکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد در راستای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است.

وی به طرح‌های اشتغال‌زایی سال جاری در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: در این راستا مددجویان و افراد نیازمند تحت پوشش طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد قرار دارند.

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تصریح کرد: در سال جاری تاکنون ۵۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شده است.

ملیت از ایجاد ۱۲ هزار و ۸۳۰ فرصت شغلی برای مددجویان خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری اشتغال‌زایی امسال ۱۲ هزار و ۴۶۸ فرصت شغلی در سال جاری بود که تاکنون بیش از آن ایجاد شده است.

وی آموزش مددجویان در رشته‌های مهارتی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امسال ۸ هزار و ۷۲ نفر دوره آموزش کسب و کار ویژه مددجویان برگزار شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اضافه کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی یاد شده در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر بر اساس ظرفیت مناطق اجرا شده است.

ملیت بیشترین اشتغال را در بخش خدمات و دامپروری ذکر کرد و ادامه داد: این تسهیلات برای ایجاد اشتغال در زمینه حمل و نقل، خدمات، دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، فرش و گلیم به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.