فرزندانمان را تنها نگذاریم/ سلامت دانش آموزان خط قرمز ماست

منوچهری گفت: برای داشتن چهارشنبه سوری شاد و ایمن، لازم است والدین در کنار فرزندان باشند و با فراهم کردن زمینه امن تجربه خوبی پشت سر بگذارند.

محسن منوچهری نژاد، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز ۲۱ اسفندماه در نشست تخصصی با هدف پیشگیری از مخاطرات چهارشنبه آخر سال که در ارتباط مجازی با مدیران مدارس استان کرمان و اولیای دانش آموزان برگزار شد، گفت: سلامت دانش آموزان خط قرمز ماست.

او با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال بیان کرد: فروش مواد محترقه جرم است و اولیاء باید از فرزندان مراقبت کرده و در کنار آن‌ها باشند و زمینه تخلیه هیجانات را در فضای اصیل ایرانی اسلامی فراهم کنند.

منوچهری با اشاره به اینکه مدارس استان کرمان تا ۲۸ اسفندماه دایر است، تصریح کرد: سلامتی و آرامش دانش آموزان اولویت آموزش و پرورش است و با توجه به وضعیت بیماری کرونا، باید تهویه کلاس ها، زدن ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در دستور کار مدیران مدارس قرار بگیرد.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در پایان تاکید کرد: برای اینکه چهارشنبه سوری شاد، اصیل و ایمنی داشته باشیم، لازم است والدین در کنار فرزندان باشند و با فراهم کردن زمینه امن و توصیه به آنها، تجربه خوبی داشته باشند؛ فرزندانمان را تنها نگذاریم تا شاهد آسیب نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.