«راه نماز»؛ سامانه‌ای برای اطلاع از فضاهای اقامه نماز

مدیر ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور گفت: سامانه‌ای با عنوان «راه‌نماز» تهیه شده است که تمامی امکانات و فضا‌های اقامه نماز در سفر در آن وجود دارد.

حجت‌الاسلام جواد حیرانی، مدیر نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اقامه نماز کشور گفت: در حوزه اقامه نماز مانند گذشته از بهمن ماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کردیم و چند برنامه مهم را در دستور کار قرار دادیم. به عنوان مثال می‌توان به برنامه‌ریزی و ایجاد فضا‌هایی برای اقامه نماز در ورودی شهر‌ها و در طول مسیر اشاره کرد.

او افزود: در ۳۱ استان کارگروه نظارتی و نزدیک به ۳۲۰ کارگروه در شهرستان‌ها با هدف ساماندهی و آماده‌سازی فضا‌های اقامه نماز و سرویس‌های بهداشتی تشکیل شده است. در همین راستا سامانه‌ای با عنوان «راه‌نماز» تهیه شده است. در این سامانه تمامی امکانات و فضا‌های اقامه نماز بارگزاری شده است.

حیرانی خاطرنشان کرد: در طول نوروز، ستاد‌های استانی ما پاسخگوی عموم مسافران هستند و از طریق سامانه‌هایی که تعریف شده و شماره تلفن‌هایی که اعلام شده، آماده پاسخگویی به مسافران نوروزی هستیم. در همین ارتباط با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، اقامه نماز جماعت در اماکن مختلف بین‌راهی برگزار می‌شود و افطاری ساده برای روزه‌داران تدارک دیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار