خدمات رسانی مراکز درمانی شبانه روزی تامین اجتماعی به مسافران نوروزی

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: مراکز درمانی شبانه‌روزی تامین اجتماعی در مناطق مختلف خوزستان آماده ارائه خدمات به مسافران و مهمانان نوروزی هستند.

هدایت‌الله عبدی‌زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان امروز در نشست شورای اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیمارستان‌های تامین اجتماعی امیرالمومنین (ع) اهواز، ۱۷ شهریور آبادان، امام موسی کاظم (ع) ماهشهر، شهید مصطفی خمینی بهبهان، شفا مسجدسلیمان، شهدای شوشتر، تامین اجتماعی دزفول و دی کلینیک هشت شهریور آبادان، پلی کلینیک‌های شهید رجایی اهواز، شهید دقایقی امیدیه، شهید حیاری هفت تپه و سوم خرداد خرمشهر، چهارم خرداد دزفول و درمانگاه بندر امام خمینی (ره) در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات به بیمه شده‌ها و مهمانان نوروزی هستند.

او در این نشست که معاونان، روسای اداره‌های ستادی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی حضور داشتند، افزود: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و ضرورت پیگیری امر درمان در موارد اورژانسی و بستری و اینکه بیشتر مراکز خصوصی تعطیل هستند، مراکز درمانی، بستری و سرپایی شبانه روزی در خصوص ارائه خدمات مطلوب و بهتر به مهمانان نوروزی تمهیدات نوروزی را به کار گیرند.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به آمادگی مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان در ایام نوروز اشاره‌کرد و گفت: در این ایام مراکز درمانی شبانه روزی تابعه مدیریت در ایام تعطیلات آماده ارائه خدمات درمانی از جمله خدمات سرپایی و بستری به بیماران و مسافران نوروزی هستند.

آقای عبدی زاده  به حضور مجدد کاروان‌های راهیان نور در استان اشاره کرد و ادامه داد:از سوی مدیریت درمان تامین اجتماعی تمهیدات پوشش راهیان نور در مراکز درمانی دزفول و آبادان دیده شده است که در مدت حضور راهیان نور در استان، این عزیزان هیچ گونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

او به ایجاد یک درمانگاه موقت تامین اجتماعی در منطقه عملیاتی طلاییه اشاره کرد و گفت: این درمانگاه از ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده و تا سوم فروردین ۱۴۰۲ با بهره‌گیری از پزشک، پرستار، دارویار و آمبولانس به زائران و راهیان نور ارائه خدمات درمانی رایگان می‌کنند.

پیش‌بینی شده حدود یک میلیون مسافر، گردشگر نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در ایام نوروزی از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و یادمانی خوزستان دیدن کنند.

۲۴ درمانگاه، کلینیک و هفت بیمارستان به ۲.۵ میلیون نفر از افراد و خانوار‌های زیر پوشش تامین اجتماعی خوزستان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.