۱/۵ میلیون لیتر سوخت یارانه ای با تایید جهاد کشاورزی در سال آینده به ماشین آلات کشاورزی شهرستان کاشمر اختصاص می یابد.

جلسه کمیته برنامه ریزی سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی با محوریت تعیین میزان مصرف سوخت ماشین آلات کشاورزی در محل مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد.
محمد شجعی مدیر جهاد کشاورزی کاشمر در این جلسه گفت: با توجه به بارندگی های اخیر و پیش بینی اداره هواشناسی در خصوص بارندگی نرمال در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ و افزایش سطح زیرکشت، کارکرد ماشین آلات کشاورزی نیز افزایش می یابد بنابراین یک و نیم میلیون لیتر سوخت یارانه ای با تایید جهاد کشاورزی در سال آینده به ماشین آلات کشاورزی شهرستان اختصاص می یابد.

او افزود: با توجه به آغاز عملیات کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی میزان سوخت مورد نیاز این بخش توسط کمیته برنامه ریزی سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی شهرستان تعیین و از طریق شرکت ملی پخش فراورده های نفتی تامین و توزیع می شود.
مدیر جهاد کشاورزی کاشمر ادامه داد: این میزان سوخت با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و آغاز فعالیت بخش کشاورزی در این منطقه و بر اساس سطح زیر کشت و تعداد ماشین آلات کشاورزی از طریق فروشندگی‌های مجاز توزیع می شود.
شجعی بر انجام معاینه فنی و بررسی اصالت فنی ماشین آلات کشاورزی اشاره و بیان کرد: متاسفانه هنوز ماشین آلات کشاورزی در منطقه وجود دارند که از وضعیت فنی مناسبی برخوردار نیستند و به دلیل عدم پلاک گذاری نمی توانند سهمیه سوخت دریافت کنند.
او تصریح کرد: با پلاک‌ گذاری ماشین آلات کشاورزی و کنترل مصرف، ضمن جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت می‌ توانیم نیازهای بخش کشاورزی را به موقع تامین و مشکلات موجود را در این زمینه رفع کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.