کارشناسان استاندارد از خدمات فرودگاه یاسوج بازدید کردند

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت :با اجرای طرح عیدانه در فرودگاه یاسوج خدمات حوزه‌های مختلف این فرودگاه مورد بررسی قرار گرفت.

 مدیرکل اداره استاندارد این استان گفت: در اجرای طرح ویژه عیدانه ارزیابی مختلفی با حضور کارشناسان از خدماتی که فرودگاه یاسوج به مسافران می‌دهد انجام شد.

رحمتی با بیان اینکه طرح ویژه عیدانه از ۱۵ اسفند سال جاری شروع و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه دارد، افزود: در فرودگاه یاسوج از سالن‌های ورودی سالن ترانزیت، نماز خانه، سالن عمومی، کافی شاپ و سرویس‌های بهداشتی و تمام مواردی که در چک لیست مربوط به فرودگاه‌ها در استاندارد ملی تعریف شده ارزیابی شد.

وی اضافه کرد: در این ارزیابی نحوه خدمات دهی در بیشتر قسمت‌ها مطلوب بود به جز سرویس‌های بهداشتی که برای مسافران توان خواه فضای خاصی در نظر گرفته نشده است.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در طرح عیدانه به منظور ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، بر کالاها، خدمات، هتل ها، مراکز تفریحی و خدماتی، فرودگاه‌ها وپایانه‌های اتوبوس رانی برون شهری، فروشگاه‌های زنجیره ای، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات قالیشویی، مراکز فروش شیرینی و آجیل نظارت دقیق و مستمر انجام می‌شود.

رحمتی گفت: هدف از این طرح ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان و مسافران نوروزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.