ایران در ارتباطات بین‌المللی دستاورد‌های مهمی داشته است

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: کشور ایران در زمان حاضر، در تعاملات و ارتباطات بین‌المللی دستاورد‌های مهمی داشته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به شکست تلاش‌های دشمن برای انزوا کردن ایران گفت: کشور در زمان حاضر، در تعاملات و ارتباطات بین‌المللی دستاورد‌های مهمی داشته است و دشمن نتوانست ایران را به انزوا بکشاند.

وی اظهار داشت: مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن در اجتماعات بزرگ توطئه دشمنان را خنثی کردند و نشان دادند که صاحب اصلی انقلاب هستند و دولتمردان قدردان این نعمت مردم و حضور آنان باشند.


بیشتر بخوانید


امام جمعه شهرکرد در خصوص ارتباط جهانی ایران گفت: خوشبختانه این دولت از ابتدا همین روند را شروع کرد و تعاملات بین‌المللی را گسترش داده است و این مساله، پروژه خائنانه دشمن را شکست می‌دهد، چرا که دشمن تلاش می‌کند که القا کند ایران منزوی است و انزوای کشور با این تعاملات از بین می‌رود در حالی که شاهد درخواست سایر کشور‌ها برای تعامل با ایران هستیم.

وی با تبریک حلول سال نو و ماه مبارک‌ماه رمضان ادامه داد: این ایام، زمان کمک به هم‌نوع بیش از گذشته است و کسانی که نیازمند هستند هر چه می‌توانید هم‌نوع‌ها را بیشتر کمک کنید.

نکونام با گرامیداشت یاد و خاطره یادگار امام راحل اظهار داشت: جهادگران تبیین که به فرمان، ولی جهاد می‌کنند می‌دانند که مرحوم احمد آقای خمینی یکی از همین جهادگران تبیین، به معنای واقعی حقایق را بیان کرد و جلو تحریف‌ها را گرفت.

خطیب جمعه شهرکرد افزود: هر قدمی برای ساخت کشور پیش برداشته می‌شود برای ساخت خود انسان نیز باید گام برداشته شود.

وی اضافه کرد: دولت مسئله ارزی را تا حدودی کنترل کرد و تا حدودی بر این کار مسلط شده است و قیمت‌ها در بازار کنترل شود و مورد توجه باشد.

نکونام ادامه داد: قیمت‌ها با پایین آمدن نرخ ارز پایین بیاید تا به مردم فشاور وارد نشود، کنترل قیمت اجناس صورت بگیرد و بازار ثبات خود را پیدا کند تا مردم با یک آرامش بیشتری بتوانند معیشت خود را دنبال کنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار