نیروی انتظامی شریک مردم است/نقش موثر نیروی انتظامی در خنثی کردن فتنه‌ها

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت نیروی انتظامی در ایجاد و حفظ امنیت شریک مردم است.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با سردار رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت:حفظ امنیت مسئولیت بسیار سنگینی استن و یروی انتظامی در ایجاد و حفظ امنیت شریک مردم است.

او افزود: امنیت برای جامعه نعمت بسیار بزرگی است که باید همواره شکرگزار بود و برای حفظ آن تلاش کرد.

آیت الله عبادی گفت:نیروی انتظامی در امور مختلفی به عهده دارد نشان داده که عملکرد خوبی دارد مصداق بازر آن در دو فرضیه امر به معروف و نهی از منکر است که برای حفظ هویت جامعه تلاش می‌کنند.

آیت الله عبادی گفت:نیروی انتظامی حافظ جان مردم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی‌کند.

او در ادامه گفت:نیرو‌های انتظامی هم آبرو و هم جان خود را در راه نظام اسلامی فدا می‌کنند و با اعتقاد در این مسیر ثابت قدم هستند.

سردار رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور هم در این جلسه گفت:فراجا نقش بسیار مهمی در خنثی کردن فتنه‌ها و نقشه‌های دشمن دارد.

او با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور گفت: هماهنگی و انسجام بین رهبری و مردم و باعث شد که نقشه‌های دشمن خنثی شود.

سردار رضایی بیان کرد: از انجایی که امسال سالی پر تلاطم برای نیروی انتظامی بود با فداکاری و ایثار درربرابر همه فتنه‌ها و مشکلات ایستادگی کرد و این ایستادگی هم نتیجه مثبتی برای انقلاب داشت.

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت:پیوند میان مردم و رهبری و همچنین نیروی انتظامی دشمنان را مایوس و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

او با بیان اینکه تهدید‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی توسط دشمنان ادامه دارد گفت:ما باید در مقابل این تهدید‌ها هوشیار باشیم و از ولایت فقیه در این راه تبعیت کنیم.

سردار رضایی معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان را از مهم‌ترین برنامه‌های سفر خود به استان دانست و گفت:مردم خراسان جنوبی مردمانی متدین، صبور و پرتلاش هستند که همواره پیوند خودشان را نیروی انتظامی حفظ کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار