آمادگی تاسیسات گردشگری اردبیل برای پذیرایی از گردشگران نوروزی

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از آمادگی تاسیسات گردشگری استان برای پذیرایی از گردشگران نوروزی خبر داد.

یحیی نجارقابل گفت: تاسیسات گردشگری استان اردبیل در آستانه تعطیلات نوروزی برای پذیرایی از گردشگران آمادگی کامل دارند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: ستاد خدمات سفر استان در راستای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با ریاست استاندار تشکیل شده و با برگزاری جلسات مختلف و تشکیل کمیته‌های ده‌گانه شرایط استان را برای حضور گردشگران نوروزی فراهم کرده است.

نجار قابل تاکید کرد: برنامه‌های مختلف نوروزگاهی را در قالب آیین‌های نوروزی تدارک دیده‌ایم که از این جمله برنامه چهارشنبه سوری با همکاری شهرداری اردبیل و جشن استقبال از نوروز با همکاری تشکل مردم نهاد زیبا اندیشان برگزار شده و برنامه‌های دیگری نیز در مناطق مختلف استان از جمله در مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: تعداد ۲۰۰ اکیپ نظارتی از ابتدای اسفندماه در سطح استان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط در حال نظارت بر تاسیسات گردشگری استان هستند تا خدمات مطلوبی برای گردشگران ارائه شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین با اشاره به احصا و رفع مشکلات تاسیسات گردشگری، گفت: در راستای توانمندسازی مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری و فعالان این حوزه از ابتدای سال کارگاه‌های آموزشی متعددی به صورت مستمر برگزار شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار