آمادگی ۱۵۰ جایگاه عرضه سوخت زنجان برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات نوروز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: همه ۱۵۰ جایگاه‌ عرضه سوخت در منطقه زنجان طی ایام تعطیلات نوروز آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

حمید حبیبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان به اجرای طرح نظارت بر عرضه ‏سوخت در جایگاه‌های سوخت رسانی استان اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور آمادگی ‏لازم و کنترل‌های مستمر جایگاههای عرضه سوخت انجام می شود تا هموطنان به خصوص مسافران با اطمینان خاطره سفر دلپذیری را تجربه کنند.

وی هدف از اجرای این طرح نظارتی را آمادگی کامل و رفع کاستی‌های احتمالی جایگاه های عرضه سوخت بیان و اظهار کرد: تیم های نظارتی ستاد با پایش مضاعف خدمت رسانی به مسافران از جایگاههای عرضه سوخت استان بازدید کردند.

حبیبی اظهار کرد: تیم نظارتی اعزامی از سوی ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران متشکل از نمایندگان عملیات، امور حقوقی و کارشناسان در بازدید خود از این منطقه با ارائه نظرات فنی و ایمنی، کنترل های لازم را انجام و موارد لازم را با هدف ارتقای مطلوب در ارائه خدمات در طی تعطیلات نوروزی به کلیه متصدیان مجاری عرضه تاکید کردند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان با قدردانی از عملکرد کارکنان این منطقه، نواحی و چرخه عملیات با برنامه از پیش تعیین شده در سال، بر ضرورت سوخت رسانی به موقع و مطلوب در آستانه سال نو تاکید کرد و افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه زنجان در تعطیلات نوروزی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم برای ذخیره‌سازی مناسب انواع فراورده‌های نفتی بویژه بنزین و نفت گاز انجام شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

حبیبی بر رعایت اصول ایمنی و توجه به علائم و تذکرات متصدیان امر در مجاری عرضه سوخت تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.