استاندار همدان:

بیش از ۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی به استان همدان اختصاص یافت

استاندار همدان گفت: تاکنون چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی به استان اختصاص یافته است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در آخرین نشست شورای معاونین، فرمانداران، مدیران‌کل ستادی و معاونین آن‌ها در سال ۱۴۰۱ گفت: رئیس جمهور و هیات دولت حمایت‌ها و پشتیبانی‌های موثری از استان همدان داشته‌اند که جای قدردانی دارد.

او گفت: دولت مردمی سیزدهم برای اولین‌بار برای تکمیل و اتمام طرح‌های عمرانی همچون ابرپروژه آبرسانی به شهر همدان، به جای سپردن اوراق قرضه، وجوه نقد پرداخت کرد، که این موضوع قابل توجه است.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه از توانمندی افراد نخبه در سیستم اداری استفاده شده است، گفت: مجموعه مدیریت استان با کسب مشاوره و نظر از نخبگان و کارشناسان، برای ارتقای اعتماد و سرمایه اجتماعی، کوشش‌های شایانی انجام داده است.

قاسمی‌فرزاد، خدمت‌رسانی و ارتقا سطح اعتماد اجتماعی و بالا بردن سرمایه اجتماعی نظام را از ماموریت‌های ذاتی خود دانست و گفت: هم‌افزایی و همراهی چشمگیری از سوی نماینده، ولی فقیه در استان با مجموعه مدیریتی و همه ارکان نظام در استان برقرار است.

او گفت: مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در تراز ملی هستند و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خوبی با مجموعه مدیریتی استان داشته‌اند.

استاندار همدان گفت: مجموعه ساختار اداری استان، همراه با هم با عزمی راسخ در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم تلاش کردند، که قابل قدردانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.