مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

مجتمع‌های تجاری، ایمنی را جدی بگیرند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تمام واحد‌های صنفی باید سامانه‌های ایمنی در برابر حریق و حوادث را نصب کنند.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تکرار حادثه ماه پیش آتش سوزی در مجتمع تجاری آزادی در مجتمع تجاری افتخار اصفهان گفت: ساعت ۱۶:۲۷ دقیقه بعد از ظهر دیروز ۲۸ اسفند، بر اثر آتش گرفتن ضایعات کارتن‌های کفش، زیرزمین پاساژ افتخار گرفتار حریق و دود شد که خوشبختانه با حضور نیرو‌های آتش نشانی، حریق مهار شد.


او با بیان اینکه پرونده حادثه به ارزیابی ایمنی ارسال شد یادآور شد: پیش از این از تمام واحد‌های صنفی خواسته بودیم سامانه‌های ایمنی و هشدار در برابر حریق و حوادث را نصب کنند.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در همه مجتمع‌های تجاری باید سامانه‌های اطفای حریق نصب شود و سامانه‌های اعلام و اعلان ورودی و خروجی‌ها به گونه‌ای باشد که نیرو‌های امدادی بتوانند در مواقع اضطرار در محل حادثه حضور پیدا کنند.


شیشه فروش به واحد‌های تجاری، ادامه داد: امسال یکی از برنامه‌های تیم‌های کارگروه شناسایی ساختمان‌های آسیب‌پذیر در برابر حوادث، بازدید از مجتمع‌های تجاری و ابلاغ دستورالعمل‌هایی برای استانداردسازی محیط در برابر حواث بود.

او با یادآوری حادثه حریق پاساژ آزادی، خسارت دیدن ۲۵ مغازه و بسته شدن یکی از بلوک‌های ناایمن گفت: واحد‌های تجاری با نظارت اتاق اصناف و آتش نشانی ملزم به رعایت اصول ایمنی هستند و اگر موردی پیش آمد به سرعت به واحد امدادی ۱۲۵ اطلاع بدهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.