بیش از ۳۰۰ نیروی اورژانس در سال تحویل حرم مطهر رضوی حضور دارند

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از ۳۰۰ نیروی اورژانس و همچنین ۱۰ پایگاه اورژانس اطراف حرم مطهر رضوی در ماموریت ویژه سال تحویل حرم مطهر رضوی حضور دارند.

علی یزدانی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۶۸ پایگاه اورژانس در خراسان رضوی فعال است که از این تعداد ۱۳۶ مورد آن شهری و ۱۳۲ مورد دیگر جاده‌ای است و در شهر‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم ۱۶۴ پایگاه فعال داریم که ۹۹ مورد آن شهری و ۶۵ مورد دیگر جاده‌ای است، ضمن اینکه در شهر مشهد هم از مجموع ۷۸ پایگاه فعال ۶۹ مورد آن شهری و ۹ مورد دیگر جاده‌ای است.

او افزود: در سطح استان ۶ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مشهد، سبزوار، تربت حیدریه، گناباد و نیشابور و همچنین ۴ بالگرد اورژانس هوایی هم در مشهد، تربت حیدریه، نیشابور و گناباد فعال است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در ایام نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۱۰ دستگاه آمبولانس ۲ اتوبوس با توجه به نیاز اعلام شده سازمان اورژانس کشور از سطح قطب شمال شرق و شهرستان‌ها تابعه برای استقرار و کمک به امداد رسانی در روز‌های ۲۹ الی ۱ فروردین به مجموع آمبولانس‌های مشهد اضافه شده است، ادامه داد: یکی از مهمترین ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ مشهد در زمان تحویل سال است و به همین مناسبت ۲۹ آمبولانس، ۴ موتور آمبولانس و ۲ اتوبوس آمبولانس به همراه ۱۰ پایگاه اطراف حرم مطهر رضوی در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز امدادرسانی لازم را داشته باشند.

یزدانی بیان کرد: بیش از ۳۰۰ نیروی اورژانس ۱۱۵ مشهد در ماموریت ویژه سال تحویل حرم مطهر رضوی حضور دارند و در طول ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ هم تمامی نیرو‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با افتخار تمام در خدمت زائران و مجاوران امام رضا (ع) خواهند بود.

او تصریح کرد: برای ایام نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۵ ایستگاه سلامت در بوستان غدیر و سه‌راه فردوسی و فرودگاه، راه‌آهن و ترمینال فعال شده است همچنین در این ایام ۴ پایگاه ثابت اورژانس ۱۱۵ مشهد در اطراف و داخل حرم مطهر رضوی داریم تا در صورت نیاز خدمات اورژانسی را به‌موقع و در زمان کوتاه ارائه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.