تدوین ۳۱ طرح سرمایه گذاری با ۸ هزار میلیارد تومان در شهرداری کرمانشاه

شهردار کرمانشاه گفت :۳۱ طرح سرمایه گذاری با ۸ هزار میلیارد تومان در شهرداری کرمانشاه تدوین شده است.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح‌ها در حوزه‌های گردشگری و تفریحی شهری می‌باشد گفت : شهربازی، تله کابین، مکان‌های تفریحی در پارک شرقی و تپه‌های سراب قنبر بخشی از طرح‌های سرمایه گذاری است.

وی با بیان اینکه در خصوص طرح‌های سرمایه گذاری فراخوان‌های متعددی منتشر شده تصریح کرد: چند تفاهم نامه منعقد و دو طرح هم در مرحله انعقاد قرار داد می‌باشد.

شهردار کرمانشاه از آغاز عملیات ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه طی ده روز آینده خبر داد و گفت:پروژه قطار شهری به مدت ده سال تعطیل بود که در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه هزار و دویست میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافته و مقرر شده که سالیانه ۴۰۰میلیارد تومان از این میزان پرداخت شود.

وی یاد آور شد:چنانچه اعتبارات به موقع پرداخت شود ظرف سه سال آینده فاز اول قطار شهری که شامل بخش رو گذر است به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار کرمانشاه از اجرای پارکینگ طبقاتی در محدوده بافت مرکزی شهر کرمانشاه خبر داد و یادآور شد: طبق پیش بینی‌های انجام شده تا ۱۸ ماه دیگر به اتمام می‌رسد.

نادر نوروزی گفت:این پارکینگ به مساحت ۲ هزار متر مربع و در هفت طبقه در حال احداث است.

وی خاطر نشان کرد: با راه اندازی این پارکینگ مشکل ترافیک محدوده‌های خیابان مدرس، پارکینک شهرداری و پل حاج محمد تقی اصفهانی تا حد زیادی کاهش خواهد یافت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار