۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد نطنز اعطا شد

رئیس کمیته امداد کاشان ضمن اشاره به ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم گفت: ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد نطنز اعطا شد.

مهدی مزرعه خطیری رئیس کمیته امداد کاشان از تحت پوشش بودن یک هزار و ۵۰۰ خانوار در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز خبر داد و اظهار داشت: این میزان خانوار جمعیت سه هزار و ۵۰۰ نفری را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از اهداف اصلی به شمار می‌رود، افزود: با هدف کمک به توسعه طرح‌های اشتغال و افزایش درآمد مددجویان، از ابتدای امسال، تاکنون سه دستگاه تراکتور در قالب تفاهم‌نامه کمیته امداد و شرکت تراکتورسازی ایران با ارائه تسهیلات بانکی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان تأمین و تحویل مجریان طرح‌های کشاورزی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز ابراز داشت: تعامل و همکاری با صاحبان صنایع و کارخانجات، شرکت‌های تولیدی و خدماتی از دیگر برنامه‌های اشتغال این نهاد در قالب طرح "کاریابی" است که براین اساس امسال برای بیش از ۵۰ نفر از افراد مستعد و متقاضی تحت حمایت، اشتغال مناسب ایجاد شده است.

وی از اعطای ۲۶۰ فقره تسهیلات در سال جاری خبر خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات به ۲۴۰ میلیارد ریال می‌رسد که به منظور ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است و ۴۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.

مزرعه خطیری تصریح کرد: توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال، پرداخت مستمری و ارائه تسهیلات قرض الحسنه از جمله برنامه‌های ارزشمند کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای حمایت از اقشار محروم جامعه است.

وی با بیان اینکه خودکفایی و استقلال مددجویان از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) است، تاکید کرد: باید به فرزندان بی‌بضاعت فرصت داده شود تا توانایی‌های خود را بشناسند و با روحیه‌ای مضاعف در مسیر زندگی قدم بردارند.

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.