مارتینز در استون ویلا ماندنی شد

دروازه‌بان ملی‌پوش آرژانتینی استون‌ویلا قصد دارد در تیمش ماندگار شود.

در حالی که تابستان نزدیک می‌شود و چندین باشگاه بزرگ فوتبال اروپا به دنبال جذب دروازه‌بان هستند در هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره دیبو مارتینز، ستاره دروازه‌بانی آرژانتین و باشگاه استون‌ویلا، مطرح بود.

امیلیانو مارتینز از سال ۲۰۲۰ به آرسنال پیوست، ولی بعد از انتقال به استون‌ویلا مورد توجه قرار گرفت. عمده شهرت مارتینز، اما به خاطر درخشش او در جام جهانی قطر بود که با به دست آوردن جام قهرمانی و دستکش طلایی برای او به پایان رسید.

با اینکه در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره انتقال او به باشگاه‌هایی مثل یوونتوس و تاتنهام مطرح بود، دیبو در گفتگو با روزنامه انگلیسی میرر به این شایعات پایان داد و گفت: "از وقتی به استون‌ویلا پیوستم زندگی فوتبالی‌ام دگرگون شده. همیشه گفته‌ام که عاشق این باشگاه و هوادارانش هستم. خانواده من از شرایط راضی است، پسرم شیفته فوتبال و استون‌ویلا است و الان در آکادمی زیر ۶ سال ویلا حضور دارد. ما از حضور در این باشگاه کاملا راضی هستیم و امیدوارم سال‌های سال در استون‌ویلا بمانم و اینجا بازی کنم. "

دیبو در جریان پیروزی ۳-۰ ویلا مقابل بورنموث در روز‌های گذشته سی و سومین کلین‌شیت خود با پیراهن این تیم انگلیس را ثبت کرد. او تا کنون ۹۹ بازی برای این تیم انجام داده و این رکورد کلین‌شیت در تاریخ باشگاه بی‌سابقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار