نظارت شدید بر زمین‌های کشاورزی گیلان در نوروز ۱۴۰۲

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی گیلان از فعالیت ۱۸ اکیپ نظارت بر زمین‌های کشاورزی استان برای جلوگیری از هر گونه تغییر کاربری خبر داد.

حسن پورمحمدی گفت: برای جلوگیری از تصرف زمین‌های کشاورزی و مقابله با هر گونه تغییر کاربری شالیزار‌های گیلان، ۱۸ اکیپ با مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی استان و فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری و محیط زیست گیلان، از یک تا سیزدهم نوروز ۱۴۰۲ بر زمین‌های کشاورزی و شالیزاری استان به شدت نظارت می‌کنند.

وی افزود: این امر بعد از تعطیلات نوروزی با هدف امنیت تولید محصولات کشاورزی تا پایان سال هم ادامه دارد.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه این نظارت با حمایت قوه قضاییه و دادگستری انجام می‌شود، از شهروندان خواست با در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری، با شماره ۱۲۴ تماس بگیحسن پورمحمدی گفت: برای جلوگیری از تصرف زمین‌های کشاورزی و مقابله با هر گونه تغییر کاربری شالیزار‌های گیلان، ۱۸ اکیپ با مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی استان و فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری و محیط زیست گیلان، از یک تا سیزدهم نوروز ۱۴۰۲ بر زمین‌های کشاورزی و شالیزاری استان به شدت نظارت می‌کنند.

حسن پورمحمدی افزود: این امر بعد از تعطیلات نوروزی با هدف امنیت تولید محصولات کشاورزی تا پایان سال هم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این نظارت با حمایت قوه قضاییه و دادگستری انجام می‌شود، از شهروندان خواست با در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری، با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.