واکنش آلکاراس به بازگشت به رتبه اول رنکینگ ATP

برنده مسابقات مسترز ایندین ولز، شماره یک جهان، درباره بازگشت به رتبه اول در رنکینگ ATP واکنش نشان داد.

کارلوس آلکاراس، برنده مسابقات مسترز ایندین ولز، شماره یک جهان، در مورد بازگشت خود به رتبه اول در رنکینگ ATP صحبت کرد. اوهمچنین ابراز تأسف کرد که نواک جوکوویچ برنده ۲۲ گرند اسلم نمی‌تواند در تورنمنت‌های آمریکا شرکت کند.

این تنیسور ۱۹ ساله اسپانیایی گفت: این عالی است که دوباره شماره یک جهان باشم، البته هر بازیکنی دوست دارد اولین باشد و دوباره رویای من محقق شد. خیلی خوب است که از بازیکنان بزرگی مانند نواک و سایر بازیکنان برتر جلوتر باشید. نواک جوکوویچ یکی از بهترین بازیکنان جهان است. اگر می‌خواهید بهترین باشید، باید بهترین‌ها را شکست دهید. دل‌مان برای حضورش در تورنمنت‌ها تنگ شده است.

آلکاراس افزود: من واقعاً می‌خواهم دوباره برابر نواک بازی کنم و امیدواریم خیلی زود بازگردد.

کارلوس آلکاراس، برنده مسابقات مسترز ایندین ولز، شماره یک جهان، در مورد بازگشت خود به رتبه اول در رنکینگ ATP صحبت کرد. اوهمچنین ابراز تأسف کرد که نواک جوکوویچ برنده 22 گرند اسلم نمی‌تواند در تورنمنت‌های آمریکا شرکت کند.

این تنیسور 19 ساله اسپانیایی گفت: این عالی است که دوباره شماره یک جهان باشم، البته هر بازیکنی دوست دارد اولین باشد و دوباره رویای من محقق شد. خیلی خوب است که از بازیکنان بزرگی مانند نواک و سایر بازیکنان برتر جلوتر باشید. نواک جوکوویچ یکی از بهترین بازیکنان جهان است. اگر می‌خواهید بهترین باشید، باید بهترین‌ها را شکست دهید. دل‌مان برای حضورش در تورنمنت‌ها تنگ شده است.

آلکاراس افزود: من واقعاً می‌خواهم دوباره برابر نواک بازی کنم و امیدواریم خیلی زود بازگردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار