آیت الله دری نجف آبادی:

ماه رمضان ماه الفت با اهل بیت (ع) است

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ماه رمضان ماهدشب‌های قدر و سپاسگزاری از خداوند است.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با اعضای کاروان راهیان نور اعزامی از تهران در مصلی بیت المقدس اراک گفت:ماه رمضان ماه الفت با اهل بیت است. ماه شب‌های قدر و سپاسگزاری از خداوند است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: امسال همزمان شده با ماه مبارک رمضان که بسیار گرامی است. همه باید تلاش کنیم چراغ این ماه روشن بماند.

او اضافه کرد: مسئولین وزارت راه باید توجه ویژه‌ای به جاده‌های منتهی به راهیان نور داشته باشند و امکانات کامل رفاهی برای کاروان‌های راهیان نور در نظر گرفته شود.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: امکانات از جمله مسجد‌های بین راهی جز واجب‌ترین کار‌ها برای مسافران است. خدمات اجتماعی بسیار مهم است. وزارت گردشگری باید به این مسئله توجه ویژه نماید.

او ادامه داد: راهیان نور کلاس زندگی و یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس و نکته برداری از این سفر و ارائه این نکات به دیگران یکی از ارزشمندترین کار‌ها در راهیان نور است.

آیت الله بیان کرد:این سفر یک کلاس درس عَملی است و انتشار مقالات و خاطرات این سفر بسیار با ارزش است و این کار مانع از تحریف حقایق دفاع مقدس و شهدا می‌شود.

امام جمعه اراک در ادامه افزود: مسأله حجاب بسیار مقدس و برای حفظ شخصیت بانوان است که همه باید تلاش کنیم مسأله حجاب در جامعه به حاشیه نرود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.