۱۵ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وقوع پنج فقره تصادف در جاده‌های خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ مصدوم برجا گذاشت.

عارف شرهانی می‌گوید: برخورد خودرو‌های پراید و پژو در ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه روز گذشته در محور ماهشهر - شهرک طالقانی به شهرک چمران پنج نفر مصدوم بر جا گذاشت که چهار نفر مرد در رده‌های سنی ۲۷، ۴۰، ۴۷ و ۵۵ ساله و یک زن ۴۷ ساله به بیمارستان ماهشهر منتقل شدند.

او  افزود: در حادثه‌ای دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در ساعت ۲۱:۴۰ دقیقه در محور گتوند به عقیلی چهار نفر مرد در رده‌های سنی ۱۷، ۱۵ و ۳۰ ساله مصدوم شدند و به بیمارستان کارون گتوند انتقال یافتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: برخورد ۲ دستگاه خودروی پژو و پراید در جاده شوشتر - گتوند - دزفول سه نفر مصدوم زن بر جا گذاشت که ۲ دستگاه آمبولانس برای امداد رسانی به آن‌ها اعزام شد.

آقای شرهانی با بیان اینکه در حادثه‌ای دیگر برخورد موتورسیکلت با خودروی پراید در روستای مرتضی گتوند یک نفر مصدوم شد، گفت: مصدومان هر ۲ حادثه به بیمارستان گتوند اعزام شدند.

او ادامه داد: همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور گتوند به چغامله ۲ نفر مصدوم و توسط نیرو‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.