قیمت زولبیا و بامیه در زنجان اعلام شد

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌پزان زنجان گفت: بر اساس مصوبه انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده، قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک در زنجان ۹۰ هزار تومان و ممتاز ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محمد بیگ محمدی رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌پزان زنجان  با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: قیمت نان چایی نیز در شهر زنجان همانند چند سال گذشته بصورت آزاد و مبتنی بر کیفیت عرضه آن خواهد بود.

وی با بیان اینکه قیمت نان چایی کمتر از قیمت زولبیا خواهد بود و خریداران نسبت به این موضوع توجه داشته باشند، اضافه کرد: اغلب شهروندان نان چایی مورد نیاز خود را از قنادی های معتبر خریداری می کنند.

این مسئول علت افزایش قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان امسال را افزایش قیمت مواد اولیه اعلام کرد و گفت: هر چند قیمت شکر در مقایسه با سال گذشته چندان افزایش نداشته اما این افزایش در روغن سرخ کردنی و تخم مرغ بیشتر بوده و از طرفی دستمزد کارگران نیز سه برابر افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: با همکاری کارشناسان بهداشتی بر نحوه پخت شیرینی ماه رمضان زولبیا و بامیه نظارت دقیق انجام می گیرد و شهروندان می توانند با اطمینان نسبت به خریداری آن اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.