مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام خبر داد

بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی ایلام در ایام نوروز

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی ایلام در ایام نوروز، همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۱۸ با حضور کارشناسان راهنما، آماده میزبانی از مسافران است.

علیرضا محمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام از بازدید رایگان هم استانی‌ها و میهمانان از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی ایلام در ایام نوروز خبر داد و گفت: با فرا رسیدن سال نو و شروع تعطیلات نوروزی، موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان آماده پذیرایی از میهمانان و هم استانی‌های گرامی می‌باشد.

وی  اظهار داشت: موزه ها‌ی تاریخ طبیعی گنجینه‌ای از گونه‌های حیات وحش هر منطقه هستند که بعنوان یکی از مراکز آموزشی و دیدنی برای آشنایی با تنوع زیستی آن منطقه محسوب می‌شوند.

وی اظهار کرد: موزه تاریخ طبیعی در بلوار سردار شهید سلیمانی شهر ایلام، بالاتر از دریاچه مصنوعی مجموعه تفریحی چغاسبز، با گونه‌های مختلف حیات وحش آکنده کاری شده (تاکسیدرمی شده) زیستگاه‌های طبیعی استان، یکی از مراکز علمی، آموزشی و تفریحی استان است.

وی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی ایلام در ایام نوروز، همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۱۸ با حضور کارشناسان راهنما، آماده میزبانی از مسافران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.