نرخ مصوب جدید شله و حلیم در مشهد اعلام شد

رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد گفت:قیمت شله و حلیم برای ماه رمضان ۲۰ درصد گران شد.

حسن امیریان رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد گفت: قیمت مصموب حلیم درجه یک در ماه رمضان امسال کیلویی ۷۵ هزارتومان و قیمت شله درجه یک ۸۰ هزار تومان است. 

او درباره قیمت مصوب حلیم و شله برای ما مبارک رمضان افزود: فعالیت واحد‌های صنفی اتحادیه در ماه رمضان از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به صورت بیرون بر و از ساعت ۱۸ تا یک ساعت مانده به اذان صبح، سرو در محل انجام خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد درباره قیمت مصوب حلیم و شله ادامه داد: قیمت مصوب حلیم درجه یک در ماه رمضان امسال کیلویی ۷۵ هزارتومان و قیمت شله درجه یک ۸۰ هزار تومان است؛ البته با گوشت گوسفند ۵ هزار تومان در هر کیلو گرانتر است.

امیریان بیان کرد: همچنین قیمت حلیم درجه ۲ نیز کیلویی ۶۵ هزار تومان و شله ۷۵ هزار تومان است. قیمت شله و حلیم امسال ۲۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

او تصریح کرد: امسال حضور مسافران در مشهد ۲۵ درصد بیشتر از سال قبل بوده و از ۶ روز مانده بود به عید رونق بازار افزایش یافته است. در حال حاضر ۸ تا ۹ میلیون زائر در مشهد حضور دارند و گروه دیگری از زائران برای ماه مبارک رمضان به مشهد سفر می‌کنند.

رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد با اشاره به تشدید بازرسی از واحد‌های صنفی در مشهد در ایام نوروز تاکید کرد: از ۱۵ اسفند بازرسی‌ها در رینگ حرم و اطراف حرم مطهر از واحد‌های صنفی اتحادیه تشدید شده است.

امیریان اظهار کرد: ۱۴ اکیپ بازرسی از ۱۵ اسفند فعالیت خود را آغاز کرده و همچنین ۲۷ تا ۳۵ نفر بازرس افتخاری در این بازرسی‌ها حضور دارند.

او افزود: از ۲۵ اسفند تا کنون ۱۳ پرونده مربوط به تخلف بهداشتی در اطراف حرم و ۴ پرونده تخلف مربوط به کم فروشی تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.