بیشترین بارش‌های بهاری در خراسان رضوی نصیب گناباد شد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲.۶ میلیمتر باران در ایستگاه گناباد ثبت شد که بیشترین میزان در خراسان رضوی بود.

آیدا فاروقی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از گناباد، تربت جام با ۱۹.۸ و خواف با ۱۲.۵ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی را به خود اختصاص دادند البته همه مناطق استان در ۲۴ ساعت گذشته از باران رحمت الهی بهره‌مند بوده اند.

او افزود: دیروز قوچان با چهار درجه سانتیگراد خنک‌ترین و خواف با ۱۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین منطقه در استان بوده و مشهد نیز طی ۲۴ ساعت گذشته نوسان دمایی بین ۱۰ تا ۱۳ درجه سانتیگراد را تجربه کرده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی به تداوم بارش باران در نیمه جنوبی استان اشاره کرد و گفت: امروز در مناطق مستعد نیز پدیده مه آلودگی را شاهد خواهیم بود.

فاروقی بیان کرد: امروز همچنین در ارتفاعات شمالی مانند هزار مسجد و بینالود و مناطق سردسیر جنوب استان بارش برف دور از انتظار نیست از طرفی انتظار وزش باد شدید با احتمال آسیب به سازه‌های موقت و ایجاد خسارت نیز پیش بینی می‌شود.

او تصریح کرد: فردا عصر از میزان ابرناکی هوا کاسته خواهد شد و از نظر دمایی نیز امشب شاهد کاهش نسبی دما در اغلب مناظق خراسان رضوی هستیم، اما فردا ظهر روند افزایش دما در استان آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.