معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام خبر داد

پوشش محور‌های مواصلاتی ایلام توسط ۵۶ تیم پلیس راه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: ۵۶ تیم پلیس راه به صورت ثابت و سیار نسبت بر عملکرد رانندگان در تمامی محور‌های مواصلاتی نظارت خواهند داشت.

 سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در دومین جلسه شورای راهبری وضعیت تصادفات استان، اظهار کرد: میزان تردد مسافران در روز‌های نخست نوروز ۱۴۰۲ در استان ایلام ۱۴ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی گفت: از ابتدای طرح سفر‌های نوروزی تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تردد در استان ثبت شده که نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد بیشتر شده است.

وی گفت: نظارت بر مقررات راهنمایی و رانندگی در محور‌های مواصلاتی تشدید شده و ۵۶ تیم پلیس راه ثابت و سیار نسبت بر عملکرد رانندگان در تمامی محور‌های مواصلاتی نظارت خواهند داشت.

وی افزود: بیشترین آمار تخلفات معادل ۲۹ درصد و مربوط به خودرو‌های سواری بوده است.

وی از همه رانندگان خواست ضمن بستن کمربند ایمنی خود و سرنشینان با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و از شتاب و عجله در سفر پرهیز کنند.

وی بر هم افزایی و همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی متولی در حوزه راهبری تصادفات اشاره کرد و گفت: باید برای حفظ جان مردم بویژه در این ایام تلاش مضاعف با برنامه ریزی لازم و اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی در دستور کار قرارگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.