نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی دهدشت با حضور نماینده و مسئولان

سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت گفت: هیچ گونه مشکل مالی در پروژه پتروشیمی دهدشت وجود ندارد.

 در جلسه‌ای با حضور نشان زاده معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سید محمد موحد نماینده مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، شکری مدیرعامل و مسئولان شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت و سعیدی مدیرعامل جدید مجموعه پتروپارس ایران در سایت پتروشیمی دهدشت برگزار شد.

محمد شکری سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت در این نشست گفت: در اولین روز سال جدید بدون هیچ تعطیلاتی کار خود را شروع کردیم و امیدوارم بتوانیم گوشه‌ای از شعار امسال که مهار تورم و رشد تولید می‌باشد را محقق کنیم.

او با بیان اینکه پیمانکار اصلی پروژه باید در کمترین زمان ممکن شرایط پروژه را به سطح مطلوب برساند ابراز امیدواری کرد:مدیرعامل جدید پتروپارس ایران روند تعیین و معرفی شرکت‌های برنده پیمان را تغییر دهد.

سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلوی، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با قدردانی از زحمات دکتر صاحب نسق مدیر عامل سابق شرکت صنایع پتروشیمی بیان داشت: مدیرعامل جدید فردی پای کار و صادق است و در این یک ماه گذشته نیز نشان داد که توانایی بالایی دارد.

او با اشاره به طولانی شدن این پروژه گفت: واقعا زیبنده نیست یک پروژه این همه طولانی شود و از تمام ظرفیت خود برای کمک به این مجموعه استفاده خواهیم کرد.

موحد تاکید کرد: پتروپارس ایران نیز باید هر چه زودتر به تعهدات خود عمل کنند تا شرایط پروژه مطلوب‌تر شود.

نشان زاده معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حاشیه نشست با مجموعه پتروپارس ایران در سایت پتروشیمی با انتقاد از روند حاکم بر مجموعه پتروپارس ایران افزود: متاسفانه در مدت یک سال گذشته بیش از ۴ مدیرعامل در این مجموعه تغییر کرده است.

او تصریح کرد: مجموعه پتروپارس ایران باید تا نیمه دوم اردیبهشت ماه تضمین‌های لازم را برای ادامه همکاری با شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت انجام دهد.

نشان زاده گفت: امیدوارم در این سال جدید سرعت و روند پروژه بسیار متفاوت از گذشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.