رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی مجلس:

فرمایشات رهبر انقلاب در حرم امام رضا (ع) نقد درون گفتمانی از مشکلات کشور بود

حسین نوش‌آبادی گفت: نقد عالمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری از مشکلات موجود کشور یک نقد درون گفتمانی از مسائل و مشکلات کشور بود.

حسین نوش‌آبادی در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم امام رضا (ع) گفت: فرمایشات رهبر انقلاب در اولین روز از سال جاری و بیان دقیق مشکلات جامعه، نشان دهنده اشراف کامل ایشان به مسائل داخلی، منطقه‌ای و بین المللی است.

رئیس کمیته دیپلماسی اقتصادی مجلس، تاکید مقام معظم رهبری به ضعف اقتصادی کشور و لزوم برطرف کردن این ضعف با کاهش تصدی گری دولت و افزایش نظارت و مشارکت دادن مردم در حوزه اقتصاد و همچنین رفع وابستگی اقتصاد کشور به درآمد‌های نفتی و دلار را بسیار مهم دانست که در صورت اجرای این رهنمودها، بخش مهمی از مشکلات موجود اقتصادی و معیشتی مردم حل خواهد شد.

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس، موضع شفاف مقام معظم رهبری در حمایت از جبهه مقاومت و عدم حضور و دخالت جمهوری اسلامی ایران در جنگ اوکراین را نشانه ذکاوت و هوشمندی سیاسی و درک واقع بینانه ایشان از مسائل بین المللی برشمرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس افزود: اشاره رهبر فرزانه انقلاب به مشکلات و معایب مربوط به مناسبات و روابط اجتماعی حاکم بر کشور در مسائلی مانند اسراف، تجمل گرایی، عدم تعصب نسبت به تولیدات داخلی و عدم گذشت و اغماض در مسائل کوچک که بعضا منجر به منازعات و مناقشات اجتماعی می‌گردد، نقد درون گفتمانی مشکلات فرهنگ عمومی کشور است که باید مورد تجدید نظر قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران، نگاه تحولی در حل مشکلات مردم و افزایش روحیه اعتماد به نفس ملی و هوشیاری نسل جوان و آینده ساز کشور که در جنگ ترکیبی اخیر، هدف دشمن خاموش کردن شعله امید و حمله به باور‌های دینی و سیاسی آنان بود را بسیار ضروری خواند و امید آفرینی را یک وظیفه همگانی عنوان کرد.

نوش آبادی، تاکید رهبر معظم انقلاب بر تحول در حوزه تقنین و قانونگذاری کامل و سنجیده را بخشی از اقدامات اساسی در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دانستند و اظهار امیدواری کرد با همکاری و هماهنگی بیشتر دولت و مجلس، سال ۱۴۰۲ سال مهار تورم و رشد تولید در کشور باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
احتمالا معنای نقد رو نمی دونی
آخرین اخبار