امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه به ۵۲ حادثه دیده در طرح نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه به ۵۲ حادثه دیده در طرح نوروزی خبر داد.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۱۳ حادثه در استان کرمانشاه به وقوع پیوسته که توسط نیرو‌های امدادی و عملیاتی به حادثه دیدگان امدادرسانی صورت گرفت و از این تعداد هشت مورد مربوط به حوادث جاده‌ای، یک مورد کوهستان و یک مورد صنعتی بود که در مجموع به ۵۲ حادثه دیده امداد رسانی شد.

وی با اشاره به استقرار هفت پست خدمات بشردوستانه نوروزی ۱۴۰۲ سازمان جوانان استان، افزود: اعضای جوان جمعیت هلال احمر کرمانشاه در قالب تیم‌های پنج نفره به صورت روزانه در پست‌های ایمنی و سلامت با مشارکت تیم‌های سحاب و ایجاد فضای دوستدار کودک و برپایی خیمه نماز به مسافران نوروزی ارائه خدمت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مدت اعضای سازمان جوانان به بیش از ۹ هزار نفر از مسافرین و مراجعه کنندگان به پست‌های نوروزی در استان کرمانشاه خدمت رسانی کردند.

محمدی با اشاره به مشارکت اعضای داوطلب و خیران در اجرای طرح همای رحمت در اواخر سال گذشته، گفت: در قالب این طرح تعداد سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین اقشار کم درآمد و عزتمندان استان توزیع شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون در قالب پویش هلال رحمت تعداد ۹۳۴ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار محلات و مناطق محروم در مجموع به ارزش ۲۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیارد ریال توزیع شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار