کشف ۱۴۷ کیلو گرم مواد مخدر در یک عملیات مشترک پلیسی

جانشین فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در عملیات مشترک پلیس این استان و استان مرکزی ماموران موفق به کشف، ۱۴۷ کیلو گرم موادمخدر در محور‌های مواصلاتی شدند.

سرهنگ محمدسعید یاری اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارشی از پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در امر تهیه و توزیع موادمخدر و انتقال آن از استان‌های جنوبی به استان‌های شمالی کشور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

وی افزود: به گزارش پلیس موادمخدر استان مرکزی مبنی براینکه فردی به هویت مشخص ضمن تهیه مقادیری مواد مخدر قصد دارد با خودروی سواری پژو از محور‌های مواصلاتی استان منتقل کند که این موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های لردگان و بروجن قرار گرفت و با حضور اکیپ عملیاتی در محور ارتباطی لردگان به بروجن، ضمن هماهنگی قضایی پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی خودروی مذکور مورد شناسایی قرار گرفته و پس از تعقیب و مراقبت متوقف شد.


بیشتر بخوانید


سرهنگ یاری اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو، ۱۴۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: برخورد با سوداگران مرگ، از برنامه‌های محوری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.