بازدید بیش از ۴ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان

از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری استان خوزستان بازدید کرده اند.

محمدحسین ارسطوزاده مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان به بازدید ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، دریایی و... در سطح استان اشاره کرد و گفت: برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مهمانان، بیش از ۱۴ کمیته گردشگری شامل؛ اسکان، بهداشت، امنیت و ... زیر مجموعه ستاد گردشگری خدمات سفر تشکیل شده است.

او  با اشاره به راه اندازی گردشگری دریایی و رودخانه‌ای در ۴ شهرستان بندر ماهشهر، بندر امام خمینی، بندر خرمشهر و هندیجان ادامه داد: مسافران و گردشگران از این نوع گردشگری استقبال خوبی داشته اند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستانبا بیان اینکه امسال استقبال خوبی از تالاب بین المللی شادگان شاهد هستیم، گفت: تاکنون بیش از ۲۵ هزار گردشگر از این جاذبه گردشگری طبیعی بازدید کرده اند.

به گفته آقای  ارسطوزاده، از ابتدای سفر‌های نوروزی و ورود مسافران به خوزستان و شهر‌های بندری استان، بیش از ۳۹ هزار نفر گردشگری دریایی را تجربه کرده اند.

او می‌گوید: علاوه بر سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۲ در سراسر کشور، سامانه استانی سفر نیز با شماره ۰۶۱۰۵ نیز برای گردشگرانی که به خوزستان سفر می‌کنند، راه اندازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.