یک کشته و ۲۲ مصدوم حاصل حوادث ترافیکی امروز خوزستان

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۲۲ تن در حوادث ترافیکی امروز خبر داد.  

عارف شرهانی  می‌گوید: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی پراید که ساعت ۱۲:۳۰ امروز (۴ فروردین‌ماه) در محور امیدیه - ماهشهر رخ داد، یک زن ۷۵ ساله جان باخت و یک مرد ۸۴ ساله مصدوم شد که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام رضا (ع) امیدیه انتقال یافت.

او افزود: همچنین در حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پراید و یک خودروی پژو که ساعت ۱۳ و۵۱ دقیقه امروز در محور شوش - اندیمشک رخ داد شش نفر مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: چهار مصدوم این حادثه که دو پسر بچه ۱۱ و ۱۲ ساله، یک مرد ۲۶ ساله و یک زن ۳۳ ساله بودند توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان نظام مافی شوش انتقال یافتند و دو مرد ۴۰ و  ۵۱ ساله در محل درمان شدند.  

آقای شرهانی گفت: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی کوئیک و یک موتورسیکلت نیز که ساعت ۱۴:۵۱ امروز در منطقه هفت تپه شوش رخ داد دو پسر ۱۵ و ۱۶ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

او ادامه داد: همچنین در پی برخورد یک دستگاه خودروی پراید و یک وانت نیسان که ساعت ۱۶:۰۰ در محور رامهرمز – بهبهان رخ داد، هفت نفر مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: مصدومان این حادثه که یک دختر بچه ۱۰ ساله و چهار زن ۳۷، ۴۰، ۴۲ و ۴۳ ساله و دو پسر بچه چهار و ۱۱ ساله بودند، در محل حادثه درمان شدند.  

آقای شرهانی گفت: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی وانت نیسان نیز که ساعت ۱۶ و۵۱ دقیقه امروز در محور اندیکا – ایذه جنب سد شهید عباسپور رخ داد، شش نفر مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.