افزایش ۲۹ درصدی مدارس به منظور اسکان فرهنگیان/ آموزش و پرورش میزبان ۹۶۰ هزار مسافر نوروزی

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از پذیرش ۹۶۰ هزار و ۱۶۱ مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش و پرورش خبر داد

سید سعید مقدم‌زاده، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش جدیدترین آمار به ثبت رسیده از سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و اظهار کرد: براساس آخرین آمار‌ها تا ساعت ۱۲ روز پنجم فروردین ۱۴۰۲، تعداد مسافران پذیرش شده تا این لحظه ۹۶۰ هزار و ۱۶۱ نفر در قالب ۲۳۶ هزار و ۳۷۰ خانواده است.

وی افزود: میزان پذیرش تاکنون به یک میلیون و ۴۱۱ هزار و ۶۶۴ نفر - روز رسیده است و آمار‌ها در حال افزایش است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین شش استان دارای بیشترین میزان پذیرش مسافران را اعلام کرد و گفت: فارس، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، بوشهر و هرمزگان به ترتیب بیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی را داشته‌اند.

مقدم‌زاده همچنین آماری از مراکز اسکان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ارائه کرد و گفت: آمار مسافران نوروزی در قیاس با پنجم فروردین ماه سال گذشته، ۴۵.۵ درصد، میزان پایگاه‌ها ۱۶ درصد و تعداد کل مدارس اسکان ۲۹.۲۱ درصد رشد پیدا کرده است.

به گفته وی، درحال حاضر ۷۴۷ مرکز رفاهی، ۶۳ هزار و ۶۳۴ کلاس درس در قالب ۸۲۹۸ مدرسه پذیرای مسافران نوروزی هستند و ۱۹ هزار و ۴۴۵ تن به عنوان عوامل اجرایی میزبان مسافران هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.