ظرفیت پذیرش مهمان در استان ما محدود است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت:ظرفیت پذیرش مهمان در استان ما محدود است باید خدماتی ارائه کنیم که مسافر پذیر نیز باشیم نیاز استان بر اینست که ظرفیت‌ها را چندین برابر افزایش دهیم که لازمه آن حرکت جهادی است تا ظرفیت اسکان افزایش یابد.

 ذاکری گفت: علیرغم افزایش تردد، مسافر ، اسکان و اقامت مسافرین در استان روند کاهشی در تعداد فوتی‌ها با ۵۵ درصد وافزایش مصدوم ۷ درصد بوده است و کاهش تصادفات نیز به ۹ درصد رسیده که نشان از این است که اقدامات مجموعه‌ها بسیار خوب بوده و باید آسیب شناسی کرده، مشکلات را احصا و گام‌های اجرایی در این زمینه برداشته شود.

او افزود: بازدید‌هایی که انجام شد نقاط ضعف و نواقص از هر بعد شناسایی شد ودر جهت رفع آن‌ها اقدام گردید، تمامی دستگاه‌های خدمات رسان در این بخش حتی در حوزه‌های گردشگری و امور روستایی حضور مستمر دارندکه تصادفات کاهش داشته باشد.

همچنین در این جلسه تعدادی از دستگاه‌های خدمت رسان با ارایه گزارشی از میزان تصادفات و وضعیت راه‌های استان اظهار داشتند: افزایش تعداد تصادفات جرحی ۳۸ درصد و خسارت ۱۲ درصد بوده و مجموع تصادفات حدود پنج درصدنسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار