فاش شدن اطلاعات عجیبی که رئیس کمیته داوران در اختیار بارسلونا قرار داده بود

خاویر نگریرا، پسر خوزه ماریا انریکز نگریرا، در گزارشات داوری خود به بارسلونا در مورد رفتارهای درون زمین نیمار، مسی و لوئیس سوارز هشدار داده بود.

خاویر نگریرا نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ علاوه بر آنالیز داوری بازی‌های بارسا، اطلاعات دقیق و کاملی از شیوه داوری داوران فوتبال اسپانیا را نیز به بارسلونا ارسال می‌کرد.

در مدارک و اسنادی که مارکا به آن‌ها دست یافته، مشخص شده است که او در چند مورد به بارسلونا در مورد برخی داوران و رفتارهایشان درون زمین هشدار داده بود.


پرهیز نیمار از فریب دادن لاهوز، ایگلسیاس ویانوئوا و فرناندز بوربالان


قبل از یکی از بازی‌های بارسا که داوری‌اش برعهده ایگلسیاس ویانوئوا بود، خاویر نگریرا در گزارش خود برای بارسا نوشته بود: «اگر بازیکنی هنگام سرنگون شدن اغراق کند، این داور به راحتی از کارت زرد استفاده می‌کند. او مشخصا نام نیمار را بزرگ نوشته بود. در مورد داوری متئو لاهوز هم هشدار داده شده بود که او روی رفتار‌های مسی و نیمار در زمین حساس است. نیمار باید مراقب فرناندز بوربالان هم باشد و این داور رفتار‌های اغراق آمیز و فریب‌کاری بازیکن را نمی‌بخشد.


هشدار به آلبا و بوسکتس

در بازی‌های اخیر آلبا و بوسکتس بیش از اندازه به تصمیمات داوران اعتراض کرده و بعضا کارت هم گرفته‌اند. آن‌ها باید مراقب مونوئرا مونترو باشند که بسیار حساس است و اگر اعتراضات زیاد شود، به سرعت کارت نشان می‌دهد. آلبا و بوسکتس سعی کنند در زمین آرام‌تر باشند و کمتر با داور بحث کنند.


چندین هشدار جدی به سوارز

بیشترین هشدار خاویر به لوئیس سوارز بود: «سوارز اگر اغراق کند و یا از داور بخواهد به بازیکن خطاکار کارت نشان دهد، ویکاندی گاریدو هرگز کارت نشان نخواهد داد. گاریدو داوری است که فریب‌کاری بازیکن را نمی‌بخشد. او وقتی برای بارسا داوری می‌کند، یاد آن بازی می‌افتد که به اشتباه روی مسی اعلام پنالتی کرد و همیشه این در ذهن او است. او روی سوارز نیز توجه ویژه‌ای دارد.»

به سوارز در مورد سانچس مارتینز نیز هشدار داده شده بود که در دیدار‌هایی که او داور بارسلوناست، باید رفتاری مثال‌زدنی در زمین داشه باشد، چون مارتینز مترصد کارت نشان دادن به او است.

برچسب ها: بارسلونا ، نگریرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار