اجرای پروژه‌های عمرانی و تحقق بودجه مهم‌‎ترین مأموریت مدیران شهری قزوین

شهردار قزوین مطرح کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی و تحقق بودجه مهم‌‎ترین مأموریت مدیران شهری قزوین در سال جاری است.

صباغی شهردار قزوین در نخستین جلسه شورای معاونین در سال جدید گفت: تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، بسیار مغتنم است و باید آن را به فال نیک گرفت و با توکل به خداوند متعال و معنویت این ایام مبارک، در مسیر خدمت رسانی به مردم عزیز و شهروندان گام برداشت.

صباغی با اشاره به مهمترین پروژه‌های عمرانی شهرداری در حوزه‌های ترافیکی و زیرساختی در سال جدید، عنوان کرد: مهم‌ترین مأموریت ما در سال جدید اجرای پروژه‌های عمرانی در جهت خدمت رسانی به مردم و نیز تحقق بودجه سه هزار میلیارد تومانی است که توسط شورای اسلامی شهر به شهرداری ابلاغ شده است.

شهردار قزوین با اشاره به تحقق اهداف بودجه سال ۱۴۰۱ بیان کرد: یکی از مأموریت‌های بودجه در سال گذشته اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود که در این امر موفق بودیم و توانستیم بخش عمده‌ای از پروژه‌های معرفی شده را به اتمام برسانیم و برخی از آن‌ها را نیز افتتاح کنیم، علاوه بر آن موفق شدیم تا با توافق بیش از یک هزار میلیاردی با بانک شهر و حل بدهی کلان بانکی، بودجه سال گذشته را محقق کنیم.

صباغی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری در حوزه‌های ترافیکی و زیرساختی عنوان کرد: مهم‌ترین مأموریت ما در سال جدید اجرای پروژه‌های عمرانی در جهت خدمت‌رسانی به مردم و نیز تحقق بودجه سه هزار میلیارد تومانی است که توسط شورای اسلامی شهر به شهرداری ابلاغ شده است.

وی از تمامی مدیران خواست تا با دوری از حواشی بیهوده و تمرکز بر اصل خدمت به مردم، اهتمام خویش را در جهت انجام مأموریت‌های محوله به کار ببندند.

شهردار قزوین در پایان عنوان کرد: هماهنگی مدیران با یکدیگر، پیگیری جدی کار‌ها و هماهنگی مدیریت شهری با شورای اسلامی شهر باید مورد توجه مدیران باشد تا بتوانیم اهداف خود را در سال جدید محقق کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار