اولویت صادرات از مرز‌های سیستان و بلوچستان با تولید کنندگان استان است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نباید فقط بازار‌های استانی را در نظر بگیریم بلکه با به دست آوردن شناخت کامل و اشراف به بازار و نیاز‌های کشور‌های دیگر برای تولید محصولات برنامه‌ریزی کنیم.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه اولویت صادرات از طریق مرز‌های جنوب شرق با تولیدکنندگان استان است، گفت: نباید فقط بازار‌های استانی را در نظر بگیریم بلکه با به دست آوردن شناخت کامل و اشراف به بازار و نیاز‌های کشور‌های دیگر برای تولید محصولات برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: هر کسی در هر مسوولیتی قرار دارد باید با تمام توان وظایفش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و مسائل مردم را حل کند.

وی بیان کرد: به هیچ عنوان کار نشدنی در سیستان و بلوچستان نداریم، هرکاری را با اراده و مصمم آغاز کنیم، حتما به نتیجه خواهد رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تاثیر کیفیت محصولات در بازار‌های فروش تصریح کرد: افزایش کیفیت محصولات تولیدی؛ باید مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد، زیرا کیفیت محصولات در افزایش صادرات آن تاثیر بسزایی دارد.

وی خاطر نشان کرد: با ایجاد یک مجموعه پژوهشی خوب با استفاده از توان دانشگاهی و نیروی جوان می‌توانیم شاهد پیشرفت و رشد در عرصه صنعت سیستان و بلوچستان باشیم.

کرمی با اشاره به اهمیت پشتوانه علمی در عرصه تولید محصولات صنعتی تصریح کرد: شرکت‌های دانش بنیان با تجاری سازی محصولات جدید می‌توانند در نوآوری واحد‌های تولیدی تاثیرگذار باشند.

وی بیان کرد: تولیدکنندگان سیستان و بلوچستان با تشکیل تعاونی‌های دانش بنیان و تجمیع سرمایه‌های کوچک در کنار هم می‌توانند یک مجموعه عظیم ایجاد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
بهترین موقعیت و فرصت استان صادرات به پاکستان ربع میلیاردی نفری و پر جمعیت و استفاده از این ظرفیت برای صادارات هر چه بیشتر استان است
آخرین اخبار