رسیدگی به هزار ۳۹۵ حادثه فاضلاب در بندر امام خمینی (ره)

مدیر اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) از رسیدگی به یک هزار ۳۹۵ مورد حادثه فاضلاب در ۳ ماه اخیر در نقاط مختلف شهر توسط نیرو‌های بهره برداری شبکه فاضلاب خبر داد.

حسین خواجوی مدیر اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) گفت: عملیات نگهداری و بهره‌برداری از شبکه فاضلاب اعم از لایروبی شبکه به متراژ ۲۰ کیلومتر و یک هزار ۳۹۵ مورد رفع گرفتگی شبکه و انشعاب فاضلاب با دستگاه جنتکس، نصب و همسطح سازی ۷۰ دریچه منهول، مرمت دور قاب و دیوار‌ها ۶ منهول، اصلاح شبکه به طول ۵۰ متر و مرمت و بازسازی ۴ انشعاب فاضلاب در این مدت انجام شده است.

او می‌گوید: ارائه این خدمات به منظور توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب در این شهر و با استفاده از درآمد‌های جاری انجام شد.

به گفته خواجوی؛ اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) ۲۶ هزار مشترک دارد و کارکنان این مجموعه به صورت شبانه روزی به مشترکان خدمات مختلفی ارائه می‌دهند.

این مقام مسئول گفت: در بخش تاسیسات فاضلاب نیز تمامی ایستگاه‌ها، تابلو برق‌ها و دیزل ژنراتور‌ها اورهال گردیدند، ضمن اینکه خطوط دفع فاضلاب در بسیاری از مناطق شهر لایروبی و سایر مناطق درحال لایروبی هستند.

به گفته او بطور شبانه روزی از ایستگاه‌های پمپاژ شهری و وضعیت تابلو‌های برق و الکتروپمپ‌ها بطور مستمر سرکشی و رفع اشکالات موجود از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.