هشدار مقامات امنیتی تل‌آویو:

ممکن است افسران عالی‌‌رتبه اسرائیل، ارتش را ترک کنند

مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی می‌گویند با بالاگرفتن اعتراضات ممکن است برخی افسران پست‌های مهم، با نافرمانی ارتش را ترک کنند.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از یک مقام امنیتی گزارش دادند امکان سرپیچی نیروی نظامی این رژیم وجود دارد و بیم آن می‌رود با بالاگرفتن اعتراضات به طرح جنجالی کابینه نتانیاهو، افسران پست‌های مهم، ارتش رژیم صهیونیستی را ترک کنند.

به گزارش الجزیره، نتانیاهو و سران احزاب ائتلاف حاکم قرار بود در خصوص بحران کنونی که به خاطر اصلاحات قضایی کابینه افراطی به راه افتاده نشستی تشکیل دهند، اما این نشست به تعویق افتاده است.

تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی در هفته‌های اخیر تشدید شده است.« بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر که به فساد متهم است، قصد دارد با همراهی حزب خود قانونی را تصویب کند که برکناری اعضای دولت، از جمله خودش توسط دستگاه قضایی را دشوار می‌کند.

کابینه افراطی او که از ابتدای سر کار آمدن با جنجال همراه بود، در روز‌های اخیر اعتراضات بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کند. چند روز پیش سفر وی به لندن به خاطر تمرد خلبانان به تعویق افتاد و رئیس شاباک نیز دو روز پیش در خصوص نافرمانی سربازان و افسران دستگاه‌های نظامی و امنیتی به نتانیاهو هشدار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
چند تا کانال بزنین به زبون عبری طرز تهیه ی کوکتل مولوتوف و نارنجک دستی رو آموزش بدین این اسرائیلی ها جلوی پلیس دست خالی نباشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
ما فکر میکردیم ما اسراییل را نابود میکنم هیچ فکر نمیکردیم خودبخود نابودرمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238-03
۰۵:۱۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
نتان خائنان را تیرباران کن.
آخرین اخبار