اپل واچ‌های آینده دوربین‌دار می‌شوند!

اپل قصد دارد دوربین‌هایی را به ساعت‌های هوشمند آینده‌اش اضافه کند که به اپل واچ امکان عکاسی می‌دهد.

پیش‌تر اپل حق ثبت اختراع برای گنجاندن دوربین در اپل واچ را به دست آورده بود، اما این طرح به دلایل مختلفی کنار گذاشته شد. اما اپل برای اجرای این ایده بازگشت و طی آن پیشنهاد کرد که دوربین را در قسمت بالایی ساختار ساعت در یک برآمدگی جزئی قرار دهد.

اپل چگونه قصد دارد دوربین را به ساعت اضافه کند؟

اپل نمی‌خواهد دوربین فضای بزرگی را اشغال کند، زیرا ممکن است ساعت را حجیم به نظر برساند، و درخواست ثبت اختراع می‌گوید که اگرچه دوربین ممکن است عملکرد‌های مطلوبی را انجام دهد، یکپارچه‌سازی آن ممکن است منجر به افزایش اندازه ساعت شود که ممکن است عملکرد کاربر را مختل کند، یا ممکن است پوشیدن آن ناراحت کننده باشد، یا ممکن است برای انجام برخی عملکرد‌ها نامناسب باشد.

ویژگی‌های مورد انتظار دوربین

براساس گزارش گجت نیوز انتظار نمی‌رود که این شرکت هنگام نصب دوربین در ساعت سازش کند، زیرا آن‌ها نمی‌خواهند قطعات از کیفیت پایینی برخوردار باشند و انتظارات کاربر را برآورده نکنند. اپل به طور خاص یک دوربین فیلمبرداری می‌خواهد که بتواند تا ۴K و ۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند یا یک دوربین عکاسی ۱۲ مگاپیکسلی.

دوربین دیجیتال را می‌توان برای اهداف مختلفی از جمله تشخیص چهره، حسگر اثر انگشت، اسکن کد QR، کنفرانس ویدئویی، نظارت حیاتی مانند ضربان قلب، عکاسی و فیلمبرداری استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار