امروز ۷ فروردین کدام مناطق شاهد بارش هستند؟

امروز در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد نسبتا شدید رخ می‌دهد.

امروز گستره فعالیت سامانه بارشی بجز شرق استان سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی در سایر مناطق کشور است در شمال خوزستان لرستان، ایلام، کرمانشاه و غرب کردستان بارش شدت خواهد داشت.

امروز در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد نسبتا شدید رخ می‌دهد. سه شنبه نیز در کل کشور ابرناکی و بارش انتظار می‌رود بتدریج بعد از ظهر در نیمه غربی کشور مقدار بارندگی کاهش یافته و دما در این مناطق افزایش خواهد یافت.

چهارشنبه در نوار شرقی کشور افزایش ابر رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می‌شود بتدریج جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود و این سامانه از کشور خارج می‌شود.

همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش موقتی دما همراه با وزش باد انتظار می‌رود پنجشنبه با عبور موج دیگری از شمال غرب کشور در مناطقی از استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر رگبار پراکنده و وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما رخ می‌دهد. در ضمن با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر بارش در اردبیل گیلان و مازندران نیز آغاز می‌شود.

جمعه گستره بارش کل نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز می‌باشد همچنین تقویت جریانات شمالی روی دریای خزر در گیلان مازندران، گلستان، خراسان شمالی و در ارتفاعات البرز بارش و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

امروز شمال و مرکز خلیج فارس و سه شنبه و چهارشنبه نیمه شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم است. طی روز‌های پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار