معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

تحقق شعار سال با تدوین برنامه اقتصادی

طالبی گفت: برای تحقق شعار سال باید برنامه مدون اقتصادی در بخش‌های متخلف تولید و اقتصاد استان تدوین شود.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در نشست با جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه شعار سال به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» گفت: داشتن برنامه مدون اقتصادی، برنامه‌ریزی و داشتن دورنما در بخش‌های مختلف تولید و اقتصاد می‌تواند ما را به نتیجه مدنظر از شعار سال ۱۴۰۲ نزدیک کند.

او با بیان اینکه شورای اداری خراسان جنوبی در اسرع وقت با حضور استاندار برگزار می شود، افزود: رئیس جمهور امروز در همایش مدیران سراسر کشور نکات بسیار کلیدی و هدفمندانه‌ای را مطرح کردند که در صورت عمل به آن توفیقات بسیار خوبی نصیب استان می شود.

طالبی اظهار کرد: یکی از مسائل مورد تأکید این است که با هدف جهاد تبیین، توفیقات نظام و دولت سیزدهم در سطح بین‌المللی، ملی و استانی از طریق رسانه‌ها مطرح شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان‌کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها توفیقات به دست آمده در خراسان جنوبی علی رغم شرایط تحریمی و با داشتن حداقل بودجه، را به نظر مردم و شهروندان برسانند.

او با تأکید بر اینکه مردم باید از اتفاقات پیرامونی و دستاورد‌های نظام مطلع شوند، ادامه داد: گاه اطلاع نداشتن از این دستاورد‌ها موجب می‌شود که دشمن با دروغ پردازی در بین جوانان ناامیدی ایجاد کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار