رشد شاخص کل بورس ادامه دار شد

شاخص کل بورس با رشد ۱۰ هزار و ۴۳۰ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۹ هزار و ۱۹۱ واحدی ایستاد.

دوشنبه (۷ فروردین) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۵ هزار و ۴۴۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۳ هزار و۳۱۶ واحدی قرار گرفت.در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۰ هزار و ۴۳۰ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۹ هزار و ۱۹۱ واحدی ایستاد.

 

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۶ هزار و ۲۴۴ میلیارد تومان رسید. «تاپیکو»، «شپنا» و «حکشتی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «وکغدیر »، «شستا» و «فولاد» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۵ هزار و ۷۶۳ واحدی روی پله ۵۹۸ هزار و ۲۵۸ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۱ هزار و ۱۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۶ هزار و ۲۴۴ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۲۶۰ واحدی روی پله ۲۴ هزار و ۷۶۴ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۴ هزار و ۱۶۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۷۵۲ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۸۳۶ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «چند رشته ای ص» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های وصنا، شگل و پکویر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های فسیا، خموتور و ثامان بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های غذانه، زماهان و کرمان بیشترین افزایش قیمت و سهام لطیف، ساروج، فرزین بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های وکغدیر، افران و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و افران در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، ثبات و اعتماد بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، آوند و ثبات در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های وکغدیر،دارایکم و اهرم بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، خساپا و وبصادر بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۲۱۴، اراد ۱۱۷۴، اخزا ۰۰۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کرمان، دی و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد۳۱۵
۲۰:۵۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
قیمت سهام به اندازه شاخص رشد نکرده است و سهام من ۷۰درصد از شاخص۲ملیون در سال ۹۹عقب تر است!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
بورسی که قیمت پراید 4میلیونی را400میلیون تومن بکنه ملت ایران رابه باد فنا خواهد داد آخه طرف یاد گرفته پیاز و سیب زمینی راهم میاره توی بورس این هم شاخص بورس که اینجور بره بالا
آخرین اخبار