بیش از ۶۰ درصد خدمات نوروزی هلال احمر استان مرکزی حوادث جاده‌ای بوده

از ابتدای طرح نوروزی هلال احمر در استان مرکزی ۲۸ عملیات امداد و نجات داشته است.

شهرجردی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی در استان مرکزی ۲۸ عملیات امداد و نجات توسط جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی صورت گرفت که بیش از ۶۰ درصد حوادث جاده‌ای بوده است.

شهرجردی افزود: از این ۲۸ عملیات، یک مورد برف و کولاک و ۱۲ مورد خدمات حضوری و ۱۵ مورد جاده‌ای، بود که ۱۸ مورد به بیمارستان منتقل و ۱۰ مورد سرپایی انجام شده است.

او اضافه کرد: از ابتدای امسال مدیران عامل هلال احمر استان‌ها در سراسر کشور هرروز جلساتی راس ساعت ۱۳ به مدت ۲ ساعت به صورت آنلاین با ریاست جمعیت داشتند و چالش‌ها و مسائل بررسی شد که روز گذشته شهر آشتیان استان مرکزی در میان ۶۰۰ شهر در کشور به عنوان پایگاه ششم کشوری معرفی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی بیان کرد: هم اکنون ۳ نفر از بازرسان جمعیت در استان جهت ارزیابی نیرو‌ها و پایگاه‌ها در استان مستقر هستند که روز‌های آینده با اعزام بازرسین از استان‌های قم و یزد تعداد بازرسین به ۵ نفر خواهد رسید.

او تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان ۱۵ پایگاه ثابت و امداد و نجات و کوهستان و ۱۶ پایگاه جوانان به صورت بسته‌های حمایتی و سلامت خدمات لازم را به مسافرین نوروزی ارائه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.