استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

انگیزه مضاعف مدیران آذربایجان شرقی در خدمت به مردم

استاندار آذربایجان شرقی گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب و دستور‌های راهبردی رئیس جمهور در آغاز سال جدید باعث انگیزه مضاعف مدیران استان در راستای خدمت به مردم خواهد بود.

آقای عابدین خرّم در جمع اعضای شورای اداری استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: مدیران استان سال ۱۴۰۲ را همچون سال گذشته و بلکه با همت و انگیزه مضاعف شروع کرده‌اند و برنامه‌های خود را مبتنی بر شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب و راهبرد‌های دولت و تحقق اهداف انقلاب و دولت سیزدهم پیش خواهند برد.

وی همچنین از زحمات و تلاش‌های یک‌ساله مدیران، فرمانداران و اعضای شورای اداری استان و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان از مجموعه مدیران دولت مردمی قدردانی و ابراز امیدواری کرد این روند همدلانه در سال جدید هم استمرار داشته باشد.

اعضای شورای اداری استان صبح امروز در ارتباط زنده تصویری با محل برگزاری گردهمایی سراسری مدیران و کارگزاران دولت مردمی به سخنان رئیس جمهور با محوریت تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در سال جدید گوش فرا دادند.

این نشست با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی، فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران استانداری برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.