بیش از ۴۰۰ میلیون تومان صنایع دستی فروخته شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قاین از فروش ۴۵۰ میلیون تومانی صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

عباس زاده رئیس اداره میراث فرهنگی،  گردشگری و صنایع دستی قاین با اشاره به نقش برپایی بازارچه‌های فروش سوغات و صنایع دستی در ایام نوروز گفت: برپایی این بازارچه‌ها نه تنها بستری برای معرفی صنایع دستی و فروش تولیدات روستائیان می‌شود، بلکه صنعتگران را به بازار‌های بزرگ وصل می‌کند.

او افزود: طی ایام تعطیلات نورزی تاکنون در ۶۵ غرفه از بازارچه‌های نوروزی در قاین، ۴۵۰ میلیون تومان صنایع دستی و سوغات در به فروش رفته است.

عباس زاده با بیان اینکه پنج ایستگاه اصلی در ایام نوروز، مشغول خدمات رسانی به مسافران هستند، تصریح کرد: در این ایستگاه‌ها که در شهر‌های قاین،  خضری دشت بیاض، آرین شهر،  نیمبلوک و اسفدن راه اندازی شده اند، امکاناتی مانند اسکان در چادر، راهنمایی مسافران و زائران، ارائه بروشور معرفی شهرستان و نقشه معابر، بازارچه موقت عرضه صنایع دستی و سوغات، پذیرایی با چای و محصولات محلی و نصب بنر‌های راهنما به سمت ایستگاه وجود دارد.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره میراث فرهنگی،  گردشگری و صنایع دستی قاین اظهار کرد: همچنین استقرار واحد اورژانس، پایگاه موقت هلال احمر، سیاه چادر عشایری، امداد خودرو و تدبیر استقرار جرثقیل از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط از دیگر امکانات مهیا شده در ایستگاه‌ها به مناسبت شروع سفر‌های نوروزی است.

او گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده و همکاری بین دستگاه‌های عضو ستاد، امسال شاهد رشد کیفی و کمی خدمات ارائه شده به مراجعان هستیم.

برچسب ها: صنایع دستی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار