تأکید استاندار خراسان شمالی:

مدیران پاسخ دقیق و کارشناسی به مردم بدهند

حسین نژاد در اولین جلسه شورای اداری استان در سال ۱۴۰۲ از مسئولان خواست پاسخ دقیق و کارشناسی به مردم بدهند.

محمدرضا حسین نژاد  گفت: گزارش دهی به مردم باعث امیدوار کردن مردم به انقلاب می‌شود چرا که دشمنان سعی دارند مردم را ناامید کنند.

او گفت: مدیران استان باید با جدیت پیگیر اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به خراسان شمالی باشد و یکی از راه کار‌های آن دعوت وزرای مربوطه است تا از نزدیک با مسائل استان آشنا شوند.

تحقق شعار سال با تأکید بر فعال سازی واحد‌های تولیدی

استاندار همچنین در باره تحقق شعار سال نیز گفت: در خراسان شمالی تلاش خواهیم کرد با فعال کردن واحد‌های غیر فعال تولید و اشتغال را افزایش دهیم.

حسین نژاد همچنین گفت: همه تلاش خود را در بهبود وضعیت معیشت مردم انجام خواهیم داد.

مسئولان مردم را راضی کنند


نماینده ولی فقیه در استان هم در این نشست گفت: سعی مدیران باید بر این باشد که کسی از ادارات ناراضی برنگردد چرا که همدلی امروز بین مسئولان سه قوه و دیگر نهاد‌های حاکمیتی نظام امروز مثال زدنی شده است.


اجازه نمی‌دهیم بی حجابی اقلیت به اکثریت تبدیل شود


حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نوری گفت: نباید اجازه دهیم بی حجابی عده‌ای انگشت شمار بیشتر شود و به عده‌ای کثیر تبدیل شوند.
امام جمعه بجنورد گفت :کشف حجاب غیر قانونیست و کارکنان دولت در هر اداره و نهادی به افراد بی حجاب باید تذکر دهند که ابتدا حجاب بعد ارائه خدمات.
او گفت: اصناف هم باید قانون عفاف و حجاب را کامل اجرا کنند و همانطور که اگر فروشنده‌ای تخلفات دیگر را انجام دهد مجوزش را باطل می‌کنند در امر حجاب هم باید این چنین باشد و اگر فروشنده‌ای به قانون حجاب عمل نکرد مجوزش را باطل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.