مردم انقلابی ما شایسته بهترین و بالاترین خدمت هستند

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور گفت: مردم عزیز و انقلابی ما شایسته بهترین و بالاترین خدمت هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: بزرگترین نعمتی که خداوند متعال به ملت ایران ارزانی داشت نعمت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بسیار جای شکر دارد که به ما توفیق درک انقلاب اسلامی و خدمتگزاری به این نظام مقدس و مردم نجیب و سرافراز ایران را به ما ارزانی داشتند. بواسطه این نعمت بی بدیل و عنایت خداوند سبحان سجد شکر به آستان او می ساییم و با او عهد می بندیم که تا پای جان از این نظام ولایی و آرمان‌های امام عزیز و شهدای والامقام حراست و پاسداری کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: تکلیف ما این است که به واسطه این عنایت خداوند که ما را برگزید و در سازمان مقدس انتظامی به عنوان سرباز نظام و انقلاب و نائب امام عصر عج قرار داد اینکه به صورت شبانه روز خدمتگزار مردم باشیم و امنیت و آرامش پایدار را برای مردم عزیزمان به ارمغان بیاریم.

ادیانی افزود: فرصت بی نظیر ماه مبارک رمضان را قدر بدانیم و در جهت معنویت افزایی خودمان تلاش کنیم. آنچه که روایات به ما می گویند این است که کارهای زیاد خودمان را ناچیز بدانیم و در خدمتگزاری به مردم سر از پا نشناسیم.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور گفت: مردم عزیز و انقلابی ما شایسته بهترین و بالاترین خدمت هستند و ما باید در برابر  مطالبات به حق مردم به معنای واقعی کلمه پاسخگو باشیم. شکر سربازی این نظام این است که همه کارکنان انتظامی با روحیه معنوی و جهادی، امنیت را در همه جنبه های عمومی و اخلاقی و اجتماعی در سراسر کشور برقرار کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پایان گفت: الحمدلله مجموعه انتظامی در حوادث و فتنه های سال های اخیر ثابت کرد که در خدمت امنیت کشور و مردم است و برای خدمتگزاری و ایجاد نظم و آرامش همه جانبه برای مردم سراسیمه است و ملامت دشمنان و فتنه گران و آشوبگران در اراده مصمم و قوی کارکنان انقلابی انتظامی تاثیری ندارد چرا که مجموعه انتظامی مظهر اقتدار نظام اسلامی است و با هر گونه بی نظمی و فتنه گری و آشوبگری و مخلان امنیت کشور قاطعانه برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار