تخلف نکنید از پلیس جایزه بگیرید

رانندگانی که از ۲۵ اسفند پارسال تا پایان تعطیلات نوروزی تخلف نداشته باشند جوایز نفیسی دریافت خواهند کرد.

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بر اساس اعلام پلیس راهور فراجا رانندگانی که از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا ۱۵ فروردین امسال مرتکب تخلف نشده و در بروز تصادف نیز نقشی نداشته باشند به عنوان راننده قانونمدار مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

او افزود: جایزه این رانندگان قانونمند که جایزه نفسیی هم هست بعد از پایان طرح نوروزی با قرعه کشی به آنان اهدا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در خصوص تصادفات نوروزی در استان نیز گفت: متاسفانه در تصادفات منجر به فوت در محور‌های درون شهری استان با افزایش جان باختگان مواجه هستیم.

سرهنگ بیگلری با بیان اینکه حدود ۵ درصد رانندگان به قوانین احترام نمی‌گذارند، افزود: خواسته همه مردم و حتی ۹۵ درصد رانندگان قانونمدار نیز این است که با رانندگان متخلف برخورد جدی شود.

او ادامه داد: تخلفات حادثه ساز مانند سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، حرکات نمایشی با خودرو و دور دورهای شبانه خط قرمز پلیس راهور است و خودروی متخلفان تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اشاره به افزایش ۱۱ درصدی تردد در داخل شهر‌های استان گفت: ترافیک در داخل شهر‌های مرزن آباد، پل سفید، کلارآباد، عباس آباد و رویان پرحجم اما روان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
پارسالم گفتن سه تا تارا و سه تا شاهین می دیم اما معلوم نشد چی شد.....
دروغه.....
آخرین اخبار